19 Aralık 2010 Pazar

YıLbaŞı HeDiyeLeri...

Blogumu izleyen arkadaşlarıma ufak bir yılbaşı hediyesi vermek istiyorum.
Tasarlamış olduğum kitap ayraçlarından beğendiğinizi, yorum bölümünde belirterek bana ulaşabilirsiniz.
Sevgiler...

Istanbulum..








Misketlerim..








Ellerim..








Oyuncak Arabalarım..






Yalnızlık..

Balonum..

Kır Çiçekleri..

Kelebekler..








Kırda..

Yolculuk..



























Çiçekler..
 
Masalsı.. 

Nerede Kalmıştık?..



























Hımm..                                                                       























Kadın-Erkek...
 


























Araba Lastiği..

14 yorum:

  1. Gülşen Yolculuğu beğendi
    ve Gülşen derki;
    Her yeni yılda yeni yollar keşfetmeli, bu yollar ki beni benden alıp götürmeli. Bedenim sabırla ufak adımlar atarken, ruhum uçalım diye diretmeli.

    YanıtlaSil
  2. Blogumda izleyici olmadığınız için mail adresinizi göremiyorum-buradan cevaplamak zorunda kaldım..
    eğer bana adresinizi mail atabilirseniz,kitap ayracını size yollayabilirim. Kitapların sayfaları arasındaki yolculuğunuzda, çantanızın içinde bir yerde benden de bir hatıra olsun isterim.

    YanıtlaSil
  3. Ben istanbulum, yalnızlık ve yolculuk istiyorum :) Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Istanbulum bir harika, hepsini cok begendim ancak benim favorim Istanbulum.

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim :)bir aksilik çıkmaz ise haftaya elinizde olacaklar :)

    YanıtlaSil
  6. nilüfer İstanbul'umu beğendi...

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel düşünmüşsün, çok güzel olmuşlar..Ellerine & düşüncene sağlık :)
    ben de yolculuk ve oyuncak arabalar'ı beğendim :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de misketlerim'i beğendim.
    Düşüncen de ayıraçlar da çok güzel, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  9. eserciğim çok yaratıcısın.. gerçekten hepsi çok güzel.. ve ayrıca da çok incesin ;)
    ben "hımm"dan istiyorum bi dane :))

    YanıtlaSil
  10. eserciğim gerçekten hepsi çok güzel ben 'çiçekler'i beğendim.Bu ince düşüncen ve hediyen için çok teşekkürler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. esercim hepsi çok güzel çok beğendim ama en çok 'misketleri':))

    YanıtlaSil
  12. Esercim,
    Ben lastik izi ve Istanbul u çok beğendim. Harika olmuş bu arada!

    YanıtlaSil
  13. Eser'ciğim, ayraç için sonsuz teşekkürler. Çok incesin... ayrıca mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  14. Eser'ciimm elerine sağlık..Aldım ayraçımı & hemen koydum kitaplarımın arasına..
    çok çok çok teşekkürlerr...
    Şanslı, sağlıklı, eğlenceli ve bol yogalı :P güzel bir yıl diliyorum..

    YanıtlaSil